Slut tid kvar och lite siffror!

När det är som mest av allt, utom tid, eller extra stressigt för att man ska hinna 50% mer än en klok människa skulle försöka klara av, brukar jag säga som farbror Melker: "Denna dagen ett liv"!

Nu skulle jag vilja skrika : "DENNA VECKAN ETT LIV"!  

Ibland blir alla möten, konferenser, styrelseuppdrag, körövningar, föreläsningar etc etc etc samlade på samma vecka.

Den veckan har jag just nu.

Därför har jag haft bloggtorka, tur jag varit så flitig med resedagboken innan.


Allt jag har att tillägga idag är detta meddelande som Englandssysterresenären skickat till mig!



AT 5 MINUTES AND 6 SECONDS AFTER 4 A.M.  ON THE 8TH OF JULY THIS YEAR THE TIME  AND DATE WILL BE:  

                                                      04:05:06  07/08/09


                                THIS WILL NOT HAPPEN AGAIN UNTIL THE YEAR 3009. . . . .
 
                                (I just had a deep feeling that you needed to know this.)

                        Hon är lite extra engelsk just för tillfället! Det kan jag faktiskt förstå!


Kommentarer
Postat av: Inga M

Ha ha...Eftersom jag känner Dig och Dina gamla fobier så kan jag inte låta bli att le lite när jag läser att det ibland på Din blogg finns en annons som säger "Köp spindlar" osv!!

2009-04-24 @ 17:38:11
URL: http://inga.blogg.se/
Postat av: Suss

Inga, du vet väl att jag är botad? Senast idag lyfte jag försiktigt ut en liten 8-bening, som skulle gett mig häftigt illamående och frossa tidigare.

2009-04-24 @ 21:32:45
URL: http://leontina.blogg.se/
Postat av: Inga M

Aha? Kunde väl tro det! Undrar när jag ska bota mig från min tvestjärtångest? Minns Du uppdelningen på våra tältnätter? Jag tog spindlarna och Du tvestjärtarna.

2009-04-25 @ 01:52:31
URL: http://inga.blogg.se/
Postat av: Suss

Inga, Det tog mig 2 år av fobiträning på psyket i Umeå för att bli av med spindelfobin. Jag skulle kunna bota din tvestjärts fortare! Jag vet hur man gör.

Tog jag verkligen ut tvestjärtarna? Jag minns det inte, men det beror förmodligen på att det inte rörde mig i ryggen.

2009-04-25 @ 22:22:50
URL: http://leontina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0