Björklöven - Mora på TV

Sonen och jag har ätit surströmming ikväll. Vi fick order att vädra ordentligt efteråt och ute är ganska kallt. GANSKA! Under - 20 om jag fattat det hela rätt och det har jag säkert. Det känns betydligt kallare. I morse var det - 33 i Vännäs, som ligger 3 mil härifrån.

I alla fall började ishockeymatchen mellan Löven och Mora medan vi åt och sen blev det dags att vädra. Korsdrag var anbefallt och så blev det.

Här sitter sonen och hans kompis framför TV.n och myser...............



Själv hade begravt mig i ett skållhett diskvatten ute i köket, under fönstret som var öppet så det skulle dra ut fort.

Nu luktar det bara nybryggt kaffe och lite falukorv.

P.S. En bit in i andra perioden leder Löven med 2 - 1. Härligt !

Kommentarer
Postat av: charlotta

Om allt vill mej väl så kanske vi blir nästan grannar... har iallfall kommit en bit på vägen och ska kolla på en lägenhet i närheten av hjärsta imorn!!!

2009-02-18 @ 16:48:43
URL: http://candykills.blogg.se/
Postat av: Suss

Ni är så välkomna till min närhet, det behövs lite färgstarka personer därute i Hjärsta. Är det nya eller det andra Hjärsta?

2009-02-18 @ 20:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0