Svar på terror från Åsa......

...... som inte har någon blogg än!

Åsa om Terror från dotter och hennes syster:
Klart jag antar utmaningen mitt i brödbak och Let´s dance....

Jag har ju inte den lättaste bokstaven men gör ett tappert försök...

1. Vad heter du?: Åsa
2. Ett ord på fyra bokstäver: Åter
3. Flicknamn: Åse
4. Pojknamn: Åke
5. Yrke: Ångmaskinist
6. Färg: Åskgul
7. Klädesplagg: Åtsmitande jeans
8. Mat: Ålsoppa
9. Sak i badrummet: Ånga
10. Plats/stad: Åmål
11. En orsak att vara sen: Åtrå ;-)
12. Något man skriker: Åh fy faaaan
13. Film: Åskbollen
14. Något man dricker: Åbro
15. Band: Ådahl
16. Djur: Åsna
17. Gatunamn: Ågatan
19. Sång: Å jänta å ja

Hur tycker du jag klarade mig???

Det må jag då säga, jag är IMPONERAD! Jag tyckte verkligen synd om dig Åsa som börjar på Å, men du är en klar begåvning på fler områden än de jag hittills upptäckt! BRA JOBBAT!

Hälsoläget här i huset är ungefär som igår, fast idag är jag matt och trött också. Jag antar att jag tillfrisknar så pass att jag inte behöver vara hemma nästa vecka.

Kastanjen ute vid lilla parkeringen ska visst tas bort idag. Jag är starkt emot det, men vad hjälper det. Jag går väl ut och tar ett kort på stubben sen och lägger in.

Trist är det att de tar bort friska träd, för att någon får en rotknöl under asfalten där de går och en annan lite nektar på bilen under en begränsad tid. Vi har fri parkering på gatan, men det är väl för jobbigt? Har man betalat 50 kronor för sin plats ska man inte behöva stå på gatan.........SUCK!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Tack! Tycker jag var rätt duktig själv...

2009-02-28 @ 21:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0