Mina "barnbarn!"

Jag är numera kattlös, ett faktum som stör mig oerhört, samtidigt som jag är glad att det inte bor en stackars kisse här som får vara mycket ensam hemma.

Som tur är har jag mina djurbarnbarn, som dotra har införskaffat sen hon flyttade hemifrån.
Senaste tillskollet är Vickehund och jag tror både han och de andra har förekommit här på bloggen tidigare.

Jag var i alla fall där när Vicke var nykapad för att se hur han mådde och tog några fina kort på dem.

                                              Här är de!

           Vicke med tratten, i en för mig obegriplig liggställning.


      Ahti-spatti som undrar när hon ska få massakrera en skorpa.



               Lilla ljuva Indra, som vet hur man charmar folk.



   Zano-banano som är bruntabby siames, här tillsamanns med Indra.



Tur jag har någonstans att fylla på reserverna, för det är drygt att leva kattlös vill jag lova!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Vilka fina kort på dom!



Kram

2009-03-25 @ 22:18:02
URL: http://jonkii.blogg.se/
Postat av: Suss

Jonna, Det kan inte bli annat än fint med såna underbara barnbarn.

Längtar efter dem!!!

2009-03-26 @ 08:11:08
URL: http://leontina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0