Hundar i Hallsberg

Jag och dottern var en sväng till Hallsberg, det var inte Paris Hilton med andra ord, det var jag, precis som jag skrev igår!

De har ganska många hundar hemma hos bror och svägerska och jag passade på att supergosa med lilla Ella, så pass att jag fick mig en lammullströja på köpet. Eller kanske inte....... men det såg ut så när jag släppte ner henne. Jag hade min svarta tröja och den var som Esau, väldigt luden!

Även om jag nu har umgåtts med hundar en kväll, betyder inte det att jag svängt från kattmänniska till hunddito, däremot tycker jag så klart om djur, men fortfarande mest om katter och sen kommer konstigt nog, sköldpaddor.

Hundar kommer sen någonstans, eller hästar, fast det har jag aldrig haft någon, bara grannens som stod i vår trädgård ibland när de tyckte gräset var grönare på vår sida.

Äsch, jag vet inte vad jag tycker känner jag. Det spelar förresten ingen roll, jag har bara  någon enstaka silverfisk för tillfället och de är definitivt inte på min favolista!

Nog filosoferat om djur, här kommer lite hundar från Bisens kennel.

                                  Niña och Mozart



                                        Isa



                                          Ella



                                       Betty



                                        Asta



Det finns en York till - Diva - men hon lyckades inte fastna på någon bild.

Kommentarer
Postat av: Inger Maryissa

Vilka söta små vovsingar !

Jag är också en kattmänniska, men tycker naturligtvis om övriga djur också.

Kram

2009-10-27 @ 23:18:11
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/
Postat av: Suss

Inger Maryissa, De är söta de små hundarna, men jag föredrar lite större. Dessutom har de så gällt skall, att det skär i mitt huvud när de sätter igång och skäller en, så hänger de andra på. Det blir väldigt mycket på en gång. Kram

2009-10-28 @ 14:39:39
URL: http://leontina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0