Kortslutning

Just nu lider jag av något avbrott i hjärndelen av huvudet.

Min kabel från kameran till datorn har tydligen fått en ny plats här i huset. Förmodligen är det jag som åstadkommit det, eftersom jag bor här alldeles ensam, åtminstone på veckorna.

VAR  ÄR  DEN?

Jag kan inte lägga in de bilder jag hade tänkt och därmed inte heller skriva inlägget. Just nu är jag bara frustrerad och irriterad. Normalt sett läser datorn av minneskortet lätt som en plätt = ingen kabel behövs.

Just ikväll är det inte så och här sitter jag och sjuder av frustration.

Kärestan snusar redan gott bakom mig, han är kraftigt förkyld, så nu vet jag vad jag har att vänta om jag inte kvackar ihop någon gammal huskur mot snuva o dyl.

Jag lägger ner bloggandet för ikväll, tror jag har hittat lösningen för mig!




Kanske jag borde skaffa mig det? Kan det förändra något till det bättre????

Kommentarer
Postat av: Inga M

Himla irriterande med bloggabstinens vad den än beror på. Men det verkar skumt att inte datorn tar kortet direkt. Det kan tolkas som att den är i maskopi med kabeln som har gömt sig. Allt enligt Kurt Olsson -filosofi!

2010-03-13 @ 06:40:35
URL: http://inga.blogg.se/
Postat av: Ragnvi

Hoppas du fick sova gott o vaknar o minns vart du gjort av sladden!

Kramen!

Ragnvi

2010-03-13 @ 07:05:24
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: annbritt

Titta i frysen eller kylskåpetL

Brukar vara på de mest korkade ställenL



Ha en härlig helg!



Annbritt

2010-03-13 @ 09:38:17
URL: http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0