Oj då, redan natt?

Idag har jag inte bloggat!

Nej, idag har jag gjort en massa annat, först en skön sovmorgon, eftersom vi var borta igår, tills det blev söndag innan vi kom hem igen.

Sedan har jag grejat! Det svarar alltid kärestan att han gjort, när tiden bara försvunnit och inget konkret finns att ta på.

Efter grejandet gick jag runt i mitt hus och renoverade mina persiennknoppar av olika slag, medan han var och hälsade på de sina. När han kom tillbaka for vi och gratulerade kära dottern som fyllt år sista september och som  vi äntligen lyckats hitta en dag för uppvaktning, som passade oss alla.

Där fick vi gott fika och chans att gosa med djuren. Jag saknar katterna, det var så mysigt när de bodde här i nästan 1 hel vecka.

 Akvariefantasten Ahti som älskar att ligga där i värmen



Trötta Babusjka ligger som en liten pralin på sidenkudden i soffan!



Medan Indra undrar vad det är för mycket roligheter som plötsligt hamnat på golvet. Den katten älskar papper och snören.



WOW, det ligger till och med en papperskasse på golvet! Vilken lyckodag!








Näääää, allt roligt ligger ju faktiskt utanför kassen. Den var helt tom!




Lek du Indra, du stör ingen! De andra djuren har somnat............




......... och vi människor har haft allt fokus på en smarrig mandeltårta!



                    Det var den söndagen det! Tack mitt barn!


Kommentarer
Postat av: Inga M

Fin matta har dottern! Min är nästan likadan!

Jag kan tänka mig att Du fördjupade Dig i katterna,det brukar bli så för Dig. Kan den här katten verkligen ligga på akvariet utan att käka upp fiskarna?

2010-10-18 @ 05:35:44
URL: http://inga.blogg.se/
Postat av: Suss

Inga, Den mattan fick hon som bonus när de flyttade ihop. Hon hade ingen som liknade den. Någon av katterna har visst varit på väg att ramla i en gång och de "jagar" fiskarna, men bara genom glaset.

2010-10-18 @ 10:23:38
URL: http://leontina.blogg.se/
Postat av: Herta

Härligt att se dessa katt och papperskassebilderna. KOom ihåg grabbarna härhemma och hur de älskade papperskassar, speciellt Findan.

2010-10-18 @ 20:19:25
URL: http://hertabloggen.blogg.se/
Postat av: Inger Maryissa

Oj, vilka mysiga foton av kissarna och vovven.

Min kisse älskade också papper och snören,

och papperskassar tyckte hon var så mysiga att krypa in i och sova i :-)

det är så kul hur nyfikna katter är på allt och vill undersöka allt.

Kram

2010-10-18 @ 22:24:05
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0