Oj oj oj

Plötsligt säger kärestan att  klockan är 00.15. Det är den ju inte, men imorgon kväll så här dags är den det.

Vi har haft gäster hela kvällen och det har varit JÄTTETREVLIGT! Inte en enda bild har jag tagit av vare sig mat eller folk.

Vi har umgåtts, pratat, ätit, druckit, spelat och sjungit! En fantastisk kväll med mycket goda vänner. Tiden flög och här sitter jag och orkar inte berätta vad kärestan och jag gjorde på förmiddagen. Det får komma imorgon istället.

Med det vill jag önska samtliga en God Natt och välkommen imorgon när vi har sommartid. Jag tänker lägga mig nu när det nästan redan är imorgon, fast det inte blir förrän vid 2 inatt.

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Mia

Låter som en underbart mysig kväll, tiden försvann...

2011-04-01 @ 06:32:47
URL: http://miatankar.webblogg.se/
Postat av: Suss

Mia, Det var en härlig kväll med de mycket goda vännerna!

2011-04-01 @ 22:02:36
URL: http://leontina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0