Utanför damernas på Russell

Vi kollade in hotellets facilitieter och var naturligtvis tvungna att testa damernas nere på bottenvåningen. Den visade sig mycket fashionabel och utanför fanns en rad bekväma fåtöljer och två rader med fina foton på väggarna.

Den här damen känner jag mycket väl igen, men namnet är puts väck just nu. Jag vill minnas att hon var en berömd fotomodell, då när man brydde sig om sånt, men jag kan förstås minnas helt fel också.



Jag slog mig ner i en fåtölj och väntade på att söstra mi skulle komma ut. När hon kom fotograferade hon oss, jag tyckte att jag var väldigt look-alike. Jag höll t o m benet likadant, men det kapade hon tyvärr av när hon knäppte.



Hon tyckte inte att vi ett dugg lika........ Okej, tänkte jag, hon har nog rätt, jag har ju inte päls på kapuschongen och kragen och hon på bilden saknar glasögon! :-)


Kommentarer
Postat av: Inga M

Absolut likt!

2011-12-01 @ 16:36:22
URL: http://inga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0