Symmetri

Vi var till kyrkogården och tände ljus också i helgen. Jag var för förkyld för umgänge med andra än kärestan, som redan är immun mot allt jag bär på. Då passade det bra att titta till gravarna.
 
När vi tänt och kollat det vi skulle, tittar kärestan ut över den nyare delen av kyrkogården och säger till mig: "Titta så fint det ser ut".
 
Det gjorde det med alla nästan likadana toppar och till och med lite roligt, för jag törs ha roligt även där.
 
 
På första bilden kan man skönja samma dis som hemma.

Kommentarer
Postat av: AnnaKK

Hej på dej!

Vad kul att du kikade in på min blogg igårkväll - det var verkligen ett bra tag sen jag var inne på din blogg också. :-)

Så nu tar jag mej en stund för att botanisera runt lite bland dina senaste inlägg. :-)

2012-12-12 @ 08:27:07
URL: http://annakk.blogg.se
Postat av: Inga M

Hallsbergs kyrkogård är verkligen fin! Det känns bra att konstatera hur välskött den är när jag besöker våra föräldrars gravar.

2012-12-14 @ 06:02:11
URL: http://inga.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0