Tisdag inomhus

Så var en dag till nästan slut.

Idag har jag varit ute sammanlagt 2 minuter. Jag skrapade bort det vita eländet framför huset, sedan har jag tagit in tidningen och lite senare posten.

Resten av dagen har ägnats åt att nysa, snyta, dricka te, ligga i soffan och spela Wordfeud, samt titta BBC Lifestyle.

Det här är den segaste förkylning jag haft på länge, men den måste väl gå mot sitt slut snart.

Egentligen har jag inget behov av att gå ut när det är snö, jag känner mig helt tillfreds med att vara inomhus och flytta på lite saker, vattna blommor, skriva brev och prata i telefon osv i samma stil.

Jag SKA snart börja mitt uteliv igen, våren är på gång, vintern måste bara hosta ur sig sitt sista snösjok innan den kan kapitulera. Jag tror det kommer att gå fort nu, bara februari är slut!

Men, nu är det sovdags. Kanske att jag har något mer att skriva om imorgon?

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Tack snälla Suss för att du tittar in till mig!



Jag ska väl försöka samla ihop mig så småningom, men ännu känner jag inte för att blogga.



På tisdag har vi begravningen för Åke och på onsdag åker Eva tillbaka till Sicilien.



Då blir jag ensam på rikigt och då kan det vara gott med bloggvännernas stöd.



Varm kram, Ingrid



2012-02-15 @ 09:53:57
URL: http://stenstugu.com/wp
Postat av: Zarah

Har du tid att ta en utedag tillsammans med mig i sommar? Då ska det verkligen vara UTOMHUSLIV...

2012-02-15 @ 16:17:19
URL: http://verandan.svenskablogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0