Gröna Grodan

Jag och min arbetskamrat A var väldigt hungriga efter den där dagen med hjärt- och lungräddning, släckning av bränder mm mm.

"Var ska vi äta", sa A, när det äntligen blev dags för en sen lunch.

Jag sa bara två ord.

"Gröna Grodan! "

"JAAAAAAA!!!!!! Jag hoppades på det," sa A

Gröna Grodan är en fantastisk salladsrestaurang + att de har mycket annat gott. Dessutom är den barnvänlig och allt jag hittills testat där har varit toppen, toppen, toppen. Kolla länken, den är värd det!

Vi var förstås utsvultna och kastade oss över våra tallrikar. När maten var slut var det inte mycket att fotografera, jag fick nöja mig med deras roliga reklam i fönstret.



Jag har bloggat om stället en gång tidigare, men minns inte riktigt när och inte vet jag hur jag letar fram det heller. Jag säger det igen - Kolla länken! (Inga, det var där du och jag var).

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Jag inser att jag måste ta en tur till Örebro. Syster Yster finns ju där, så varför inte!

2012-03-09 @ 22:05:58
URL: http://stenstugu.com/wp
Postat av: Zarah

Ska försöka lägga det på minnet tills nästa Örebro-besök...

2012-03-10 @ 20:49:11
URL: http://verandan.svenskablogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0