Gårdagen

Gårdagen tillbringade jag med kören, 3 andra körer, körledare och Lars-Erik Larsson. Vi gjorde Förklädd Gud och hade 2 konserter inplanerade. En på eftermiddagen och en på kvällen.

Det är bland det bästa jag vet, både att lyssna på den och glädjen att få vara med att sjunga och det var verkligen en heldagsupplevelse. Jag for före 11 på förmiddagen och kom hem strax före 21.00.

Bloggen fanns inte i min tankevärld då, jag sjönk ner i stolen och blev sittande där framför TV.n med kärestan. Han låg i soffan och tittade på speedway. Tur att jag också gillar det, då kunde jag sitta kvar, fast när han reste sig för att hämta något, skyndade jag mig att byta plats.

Jag var jättetrött, men vilken härlig dag jag hade haft!

Lyssna på Förklädd Gud om du inte har gjort det. Det är underbart!!!! Tyvärr kan jag inte länka till YouTube, jag har lyckats någon gång, men nu har jag inte tid att sitta och greja med det. Vi ska ut i solen!


Kommentarer
Postat av: Herta

Har hört den för länge sedan...nästan så man inte minns.

2012-05-13 @ 16:12:20
URL: http://www.hertabloggen.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0