Livsfarligt

Livet på landet är livsfarligt för somliga individer, men nu är det ju inte så illa som det kan låta när jag uttrycker mig så här.
 
Jag ser det som att katten Ahti har hittat sin favoritunderhållning, typ favoritfilm, som många av oss har och kan se om och om igen. Hon lär nog inte tröttna på sin på hela vintern, i synnerhet som det är ett varmt element strax under hennes sittplats.
 
 
Ja du lilla Ahti, du är inte ens 2 dm bort från läckerheterna, enda felet är glasrutan som skiljer er åt.
Tänk om fåglarna visste hur nära döden de är!
 
 
JAAAAA, hon har kommit in med en, men det var före 6 på morgonen och så dags finns inga frön kvar i flaskan. Rena rama turen skulle jag tro, fast otur för fåglen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0