Örebro Jazz & Bluesklubb

I torsdags hade vi s.k. utskicksmöte i styrelsen på jazzklubben, av detta kan man förstå att jag är med där i styrelsen. Det var också anledningen till min frånvaro här på bloggen i torsdags.
 
När det är utskicksmöte samlas vi alla runt ett stort bord och gör iordning drygt 500 utskick till medlemmarna och dem som var med i klubben föregående år, naturligtvis i förhoppningen att med ett intressant, spännande och BRA program locka tillbaka dem som medlemmar.
 
Vårens program är otroligt bra enligt min uppfattning.
 
 
Titta gärna in på vår hemsida, den är mycket informativ och välkommen någon lämplig torsdag till Hotell Clarion, Örebro för att njuta av bra musik. På hemsidan kan man läsa om alla konserter och mycket mera.

Kommentarer
Postat av: Musikanta

Programmet ser fint ut!
Kram

2013-01-19 @ 18:27:29
URL: http://www.Musikanta.blogspot.se
Postat av: Ingrid

Jag tycker om många slags musik, men jazz har jag lite svårt för. I alla fall storbandsjazz.
Men du vet hur det är, smaken är som baken....

Hoppas att ni får många medlemmar till er jazzklubb och många lyssnare till era konserter.

Kram, Ingrid

2013-01-19 @ 21:37:16
URL: http://stenstugu.com/wp
Postat av: Inga M

Du måste bara gå in på min blogg och kolla på lille Movitz, dotters orientalkattunge! Vilka söta tassar de har.

2013-01-20 @ 11:49:30
URL: http://inga.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0