Smile

Det här blev en "glad" överraskning! 
 
Gissa vad det är!
 
 
 
Det är nyttigheter!!!!
 
 
Kärestan köpte små förpackningar av dryck med nyttiga magbakterier, när jag skulle äta Ibumetin i flera dagar. Jag brukar få så väldigt ont i magen av just den sorten, men det var vad jag fick utskrivet i kombination med Alvedon, för att dämpa värken i käken efter tandoperationen.
 
Det fungerade också perfekt, inget ont alls bara jag tog dem regelbundet och inte fick jag ont i magen heller, tack vare smileysbakterierna.
 
Förpackningen är rolig och gör säkert många glada, trots att de kanske har köpt drycken för att de har ont i magen. 
 

Kommentarer
Postat av: Inger Maryissa

Vad bra med en dryck som hjälper magen så bra
toppen !!
kram och ha en fin helg

2013-05-31 @ 22:08:20
URL: http://ingermaryissa.bloggo.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0