Besvikelse

NU är jag besviken, vet inte på vad, men Lissaboninlägget som var nästan färdigt, sånär som på några bilder, bara flippade bort. Jag gjorde ingen särskild manöver, men det for ändå. Datalivet på landet är inte så säkert som i stan, där det var bredband som gällde, men fibern är på ingång och snart kanske jag är "modern" igen.
 
Jag är ledsen mina resedamer och andra Leontinaläsare, men jag orkar inte börja om.
 
God Natt! 
 
Här ligger Ahtis syster och slöar på en lämplig filt, det får bli min God nattbild!
 

Kommentarer
Postat av: Inga M

Nu får vi också fiber snart! Ska bli skönt.
Hoppas vi får se lite mer blider sen

2013-11-26 @ 12:00:41
URL: http://inga.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag låg ju efter lite i Lissabonläsningen eftersom jag varit borta, så jag hade några avsnitt till godo. Jag förstår dig mer än väl att du inte orkar börja om igen!
Katten har verkligen valt ett lämpligt viloställe.
Kram, Ingrid

2013-11-28 @ 15:57:36
Postat av: Mia

Det blev ju en fin bild i alla fall och ett inlägg, även om det blev ett litet sorgset sådant.

Sommaren 2014 riktar vi in oss på en geocachingträff? Jag vet att du var sugen i höstas men trodde jag skulle iväg till Norge. Livet blev inte riktigt som jag tänkt mig så jag har ju varit hemma hela hösten... men då har du ju jobbat. Börjar längta efter att träffa dig igen.... -)

2013-11-28 @ 20:39:18
URL: http://miatankar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0