Efter GLAD - JAVA!

Vad hände sedan?
 
Jo fikadags såklart! Vi hade bränt all energi på att titta och minnas och behövde fylla på med lite ny.
 
Vi gick till Java och Otto tyckte det var toppen!
 
 
Jag som ätit en mycket kraftig lunch timmen innan vi träffades, behövde en liten dessert! Jag var mycket nöjd med storleken på den hallonpajen. Liten var den minst av allt, men det visste ju inte jag när jag beställde. Det passade bra att jag valt en stor latte.
 
 
Kära dottern hade däremot inte ätit någon mat, så hon valde detta
 
 
Medan den mackan med parmaskinka och Chevré grillades fixade vi fram en barnstol till Otto.
 
 
Jättenöjd och glad över att vara med på samma höjd.
 
Mormor fikade ganska snabbt och matade i honom mixad nektarin och päron som hans söta mamma tagit med hemifrån. Det mesta åt han sittande i stolen, men sedan var det givet att han hamnade i knät på mig så klart!
 
 
Så var jag bara tvungen att gosa MYCKET också! Att man kan vara så galen i en sån där lite plutt!!!!!!!
 
 
Fast mamma är ändå bäst, det råder det inget tvivel om!
 
 
Hej mormor. Tack för idag!
 
 
För nu blev jag så himla trött, så nu räcker det för en stund!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Inga M

Lille Otto är bara helt fantastisk söt! Jag förstår om han "råkar" hamna i ditt knä. ;-) Du måste kolla in på en viss öl på min blogg.

2013-09-09 @ 20:43:19
URL: http://inga.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0