1- årskalas hos Otto

"Här sitter jag och ska fira att jag fyllt 1 år!"
 
 
"Eftersom pappa också har födelsedag i januari, slår vi ihop det och idag ska jag smaka smörgåstårta för första gången i mitt liv."
 
"Visst ser den härlig ut?"
 
 
"Jag fick börja, här skär mamma första biten till mig, sen är det pappas tur"
 
 
"Första tuggan!"
 
 
"VA?????? Vad är det här för konstig mat? Hur ska jag hålla god min nu?"
 
 
"Tur att det fanns ägg på, det går i alla fall att äta. Lika bra jag äter lite så jag får öppna paket sedan."
 
Här har jag fått en ko och en kalv av min morbror och min kusin, som mormor kallar lilla M."
 
 
"Det var bättre än smörgåstårta."
 
"Sedan gick vi in i rummet för att öppna flera paket, jag fick en massa Duplo, ett tåg med räls och tunnel, pussel, kläder och lite till som man kan behöva när man är 1 år."
 
"Indra var också med, hon halvsov lite, hon ville nog inte missa vad det var i paketen, annars är hon mest förtjust i tomma papperskassar".
 
 
"Här tackar jag gammelfarmor, men sedan blev jag så trött, att det är tur att man bara fyller år en gång om året."
 
 
"TACK till alla som kom och uppvaktade mig."

Kommentarer
Postat av: Mia

Ett år går så fort... minns när du berättade att han var nyfödd.... Smörgåstårta, hmmm... vad den killen är finsmakare!

2014-01-26 @ 08:48:58
URL: http://miatankar.wordpress.com
Postat av: Inga M

Vilken fin bildkavalkad över födelsedagen! Kan tänka mig att smörgåstårta inte är någon favvo när man är ett år.

Grattis lille Otto!

2014-01-26 @ 10:16:18
URL: http://inga.blogg.se
Postat av: Ingrid

Finaste lille Otto!
Han såg lite betänksam ut över den där smörgåstårtan, men det ska väl lite träning till. Nästa år kommer den att slinka ner hur lätt som helst.
Kram, Ingrid

2014-01-26 @ 17:40:37
URL: http://stenstugu.com/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0