Misströsta icke!

Jag återkommer, men det har varit fullt pådrag sedan vi var på Dan Anderssonkvällen. Jag har massor att blogga om, men tyvärr kära du, jag åker till Arlanda om några timmar, för vidarebefordran till London - om man nu kan uttrycka sig så om en människa.
 
Det är jag och söstra mi som åker på vår årliga resa, men har förlagt den till sommaren i år.
 
Rapporter kommer att komma från allt möjligt trevligt jag haft senaste tiden, samt en diger resedagbok från London.
 
Keep smiling, det ska vi göra - ända till fredag kväll.
 
See you!

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Ha en riktigt trevlig resa!
Kram, Ingrid

2014-06-22 @ 14:10:57
URL: http://stenstugu.com/wp
Postat av: Eleonora

Lyckans du som får komma till London med din syster. Jag kan nästan höra hur ni mår bra och skrattar er fram på gatorna. Där finns ju så otroligt mycket att se och göra - och så shopping hur mycket som helst. Jag var där i maj med mina barn som firade en högtidsdag för mig.

Hoppas ni har haft det toppen - det ska bli roligt att få se ditt inlägg. Kram kram

2014-07-05 @ 15:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0