Mera blomster

Kärestan är bra på det här med blommor, både i kruka och i rabatterna hemma. Han älskar rosor och vårdar dem ömt.

Han är också bra på att förära mig blommor var och varannan helg och det gör mig alldeles varm i hjärtat. Oftast är det mörkt röda rosor, så det blev en riktig överraskning helgen som var.




De var och är så otroligt vackra och jag passade på att tala om, att det lär finnas champagnefärgade också. Vi får se om han kommer ihåg det.

De som är röda torkar jag och stoppar ner i en stor mässingskittel som jag har i rummet. Någon gång ska jag visa upp den också, men inte idag!

Kommentarer
Postat av: Inger Maryissa

Så underbart vackra rosor du fick

Och vilken fantastiskt fin färg på dem..

och champagnefärgade är säkert fint också.

karm

2012-03-07 @ 20:40:57
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0