Slut tankeverksamhet

Här blir det inte mycket ikväll, eller om det är natt nu?

En fullspäckad vecka avslutades idag med byte av tak på uterummet (fast det gjorde yngste bonussonen), medan jag stod i köket och producerade en massa bakverk.

Efter det en halvdöd känsla hos båda soffpotatisarna = oss två, som halvlåg i soffan HELA KVÄLLEN, med fjärrkontrollen på bordet och zappade från det ena programmet till det andra. T o m "Kändisdjungeln" hängde vi kvar och tittade på. Äckligt med alla larver på Fritiofhsson (var han nu har det där onödiga h:et placerat i sitt namn). Han var modig!

Nu har vi släpat oss upp till sovrummet och jag bara längtar att få tippa baklänges, för då landar jag i min säng. Jag är FRUKTANSVÄRT avundsjuk på kärestan som redan intagit horisontalen.

Imorgon återkommer jag med en massa intressant information om allt möjligt!

Sova gott ska jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0