MMMMmmmmm Marabou!

Jag minns bioreklamen, var det inte Yvonne Lombard som sa så där?

Egentligen tycker jag oftast, bäst om mörk choklad, det varierar lite. Hur som helst för något halvår sedan, hittade jag min nuvarande favorit av ljus choklad och igår "fick" jag två stycken av mig, bara för att jag är så förkyld.

Ja, ja, ja, det var extrapris också, 2 för 30 kronor. Då slog jag till.

Jag gillar blandningen av salt och choklad, för att inte tala om de goda mandelbitarna som ligger i chokladen och får allt skinn i gommen att försvinna.



Redan uppäten som synes, fast jag har en oöppnad kvar.

När jag skulle slänga förpackningen fick jag syn på instruktionerna på baksidan, för säkerhets skull i bild, så det inte kan bli fel.

 i

Med anledning av denna, vill jag bara säga, att den som inte kan ta sig in i sin inköpta chokladkaka, bör hålla sig till lösgodis där man bara behöver vika upp påsen för att komma åt innehållet.

Jag har ALDRIG misslyckats med att ta mig in i en chokladförpackning!!! Måtte den dagen aldrig komma heller!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0