Torsdag

Idag är jag rädd att det inte blir så mycket skrivet. Jag har helt enkelt inte tid, för jag är ledig idag.
 
Det är konstigt, men jag fungerar så. När jag har en ledig dag - denna sällsynthet mitt under vanliga veckor - bokar jag in massor. Jag har ju HELA dagen på mig.
 
Nu hinner jag tyvärr inte skriva mycket mer, för jag ska
 
* Till sopstationen och tömma lite depåer här hemifrån
* Till kära dotter med en skoborste, samt för att avhåra mina ben och måla hennes tånaglar. Lilla kulan försvårar denna syssla för henne
* Till Forex och sätta in pengar, samt köpa lite annan valuta än vår
* Till Coop och bunkra lite mat.....
 
....och efter att detta är avklarat ska jag ligga redo för en helkroppsmassage på ett nytt ställe här i stan, klockan 14.30.
 
Sedan snabbt hem för att göra mig iordning för en helkväll med "damerna med mat och dryck och MYCKET prat, så jag tror jag måste sätta punkt här innan jag får stresshuvudvärk.
Bild från wikipedia
Det är vilsamt och avkopplandet  med en ledig dag!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Njut nu i fulla drag av din lediga dag!
Du tycks i alla fall inte behöva fundera på vad du ska ta dig till.

Kram, Ingrid

Svar: Ingrid, Massagen var underbar, nu har jag snabbdruckit en kopp kaffe och ska börja fixa till mig lite. Massage före en sådan här "tjejträff" kanske inte var bästa planering. Jag hoppas jag kan hålla mig vaken, jag är lite mosig! Kram
Leontina

2012-11-01 @ 11:34:00
URL: http://stenstugu.com/wp
Postat av: Herta

Verkar lite väl välplanerat.

2012-11-03 @ 08:32:57
URL: http://www.hertabloggen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0