Nuläget

Just nu har dygnet för få timmar och jag för mycket att göra. Detta gäller både på jobbet och privat,
 
Jag tillbringar MÅNGA timmar vid datorn just nu, med en massa dokumentation, som jag undrar vem som kommer att läsa, men som jag är ålagd att producera.
 
Jag har noll inspiration till blogginlägg, trots att naturen bara skriker på mig och där finns massor att berätta om och visa. Men jag hinner inte just nu!
 
Barnbarnen skriker inte, men dem skulle jag kunna fördjupa mig i hur mycket som helst i text och bild.
Men jag hinner inte just nu!
 
Ahtikatten som bär in det ena efter det andra och skänker till mig skulle jag kunna skriva om och visa.
Men jag hinner inte just nu!
 
Jajaja, så är läget, jag längtar efter min bloggtid, men den äts upp, men jag kommer inte att lägga ner, bara ta en liten "timeout" på några dagar - trots att jag inte är en allmän person som behöver glömmas bort på grund av någon "groda", under en kortare tid, för att sedan komma tillbaka.
 
Det gör jag! Garanterat! Detta är ett gift som inte går att vara utan, som tur är!!!!!

Kommentarer
Postat av: Musikanta

Jag känner precis likadant. Har inte skrivit något på länge. Dessutom har Blogger strulat men det verkar ha rättat till sig nu som väl är. Om man får göra om fem gånger när man ska logga in på sin blogg ger man upp.
Kram

2013-05-21 @ 22:22:44
URL: http://www.Musikanta.blogspot.se
Postat av: Mia

Det var mye du inte hinner.... Dags att dra ned på tempot... Snart sommarlov.... så det stundar bättre tider framöver, hoppas jag!

2013-05-22 @ 20:15:08
URL: http://miatankar.wordpress.com
Postat av: Ingrid

Ta du dig en välförtjänt bloggpaus och ägna dig åt Livet!
Vi finns ju kvar här i cyberrymden och väntar på dig.
Kram, Ingrid

2013-05-22 @ 22:54:34
URL: http://stenstugu.com/wp
Postat av: Inga M

Trist med dokumentationshysterin i skolan. Minns du när vi, var och en på sitt håll, skrev ekivoka saker i våra kollektiva utvärderingar för att kolla om någon skulle reagera. Men jag fick då aldrig någon reaktion, tror alltså att ingen läste det som vi ägnade dagar åt att producera

2013-05-25 @ 08:49:58
URL: http://inga.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0