Ska jag "återuppstå"?

Plötsligt blev jag bloggnödig!
 
Det är en riktigt härlig känsla och jag bubblar av eufori, eller så är det den utsökta alen jag drack tidigare i afton som bubblar, en Jaipur, som plötsligt är otroligt kompatibel med mina smaklökar.
 
Nej, det är nog känslan, mer än en ensam Jaipur för några timmar sedan.
 
Ville bara testa hur det känns att sitta här igen och vara bloggare. Tack Anna KK och Ingam, som mailat mig och undrat, ni har nog del i att jag klev in här igen.
Nu är det jullov och jag har både ork och energi, men jag ska försöka hålla kvar den känslan även när vårterminen gör sitt intåg om en dryg vecka.
 
Vi har ny dator också och jag har inte en enda bild kvar från den gamla, som plötsligt bara havererade. Dock har jag ett antal i kameran och imorgon kanske jag ska försöka lägga in några här på den nya, det bör inte vara värre än på den förra.
 
ÅTERKOMMER!!      (Tror jag!)

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Det är klart att du ska återuppstå!
Nu står vi inför ett nytt år och då är det bara att ta nya tag.
Gott Nytt År!
Kram, Ingrid

Svar: Hej,Nu har jag haft ett långt LÅNGT uppehåll. Plötsligt räckte inte tiden till och det blev ett måste med bloggen, men nu tror jag att jag är tillbaka i gamla spår, hoppas det. Färsk Barcelonablogg hoppas jag inledningen blir!
Välkommen att läsa
Leontina

2014-12-31 @ 12:14:12
URL: http://stenstugu.com/wp
Postat av: Inga M

Vore roligt om du återkom. Men det var ju ett tag sen det här blogginlägget postades. Jag tycker ju att man ska blogga om det är roligt, men inte se det som en börda. Livet har nog med bördor ändå, man ska inte göra ett frivilligt åtagande till ytterligare en.

Ha en god fortsättning på året och terminen. Avis är jag som vanligt på dig som har barnbarn inom räckhåll. Min abstinens är svår, det kan man förstås se på alla bilder på barnbarnaskaran på min blogg.

Svar: Inga, Nu är jag på gång igen, börjar med senaste resan - Barcelona (tredje gången).
Ha det bra/Kram
Leontina

2015-01-25 @ 18:45:10
URL: http://inga.blogg.se
Postat av: Mia

Så trist att du inte återkommer... Det är kanske inte för sent än. Jag saknar dig!

Svar: MiaJag är på gång, bloggar om senaste Barcaresan.
Kram
Leontina

2015-02-25 @ 15:48:19
URL: http://miatankar.wordpress.com
Postat av: anne

Och jag som hoppades på en londonrapport på bloggen! :)

Svar: anne,London kanske kommer "retroaktivt", nu är det Barcelona som gäller.
Leontina

2015-07-10 @ 20:25:47
URL: http://annnne.blogg.se
Postat av: Ingrid

Jag ser fram mot enrapport från Barcelona.
Kram, Ingrid

Svar: Ingrid, så roligt att "höra av dig" igen.Här är starten på vår resa.
Kram
Leontina

2016-03-05 @ 14:58:41
URL: http://stenstugu.com/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0