Catwalk

Kärestan har humor, det gillar jag, för den är precis i min smak.
 
Senast det snöade gick han ut för att skotta garageplanen. När han kom in sa han: "Nu har jag skottat catwalken också". 
 
 
Så här såg det ut idag när jag var ute med kameran. Asfaltsgången längst ner i bild är renskottad ända fram till uterummet. Ahtikatten går in under uterummet, tar sedan den snöfria vägen närmast huset mot lilla sovrumsaltanen, där hon har sin kattlucka och kan gå in.
 
Med den här "catwalken", kan hon dessutom ta sig fram på nästan hela baksidan utan att få särskilt mycket snö på sina små kattfrökentassar. 
 
Jag tänkte mig aldrig in i scenariet att det var jag skulle mannekänga där på baksidan.

Kommentarer
Postat av: Susanne P

Det var omtänksamt av honom.
Men vi vill nog ha en bild på dej när du går där och mannekängar. ;) ;)

Kram

2014-02-11 @ 22:02:01
URL: http://www.susannep.blogspot.se
Postat av: Ingrid

Så gulligt och omtänksamt av maken att skotta för katten också!
Kram, Ingrid

2014-02-11 @ 22:13:48
URL: http://stenstugu.com/wp
Postat av: Inga M

Ha ha... du får överraska mannen med att mannekänga lite på "kattvägen". Undrar varför mannekängernas scen kallas just catwalk förresten? Men det vet väl du lika lite om som jag antar jag, ingen av oss har väl varit särskilt modeintresserad

2014-02-12 @ 06:41:55
URL: http://inga.blogg.se
Postat av: Lena

Det heter catwalk eftersom att man går graciöst som en katt när man är uppe på catwalken. Man går med stil för att kläderna ska hänga så bra som möjligt

2014-02-14 @ 21:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0