Idag då?

Det blev inget bloggande idag, dagen tog slut.
 
Jag har varit och sjungit Messias med min kör, den med HALLELUJA-kören på slutet. Mycket mäktig och tog väldigt mycket tid som jag hade kunnat använda till bloggandet.
 
Jag är helt säker på att jag återkommer, men inte riktigt när, för imorgon är det först barnbarnsdags och efter det jazzklubben och övernattning i stan.
 
Dock, du som väntar på fortsättningen i Barcelona kan vara lugn, den kommer. Jag hade onekligen mer tid för bloggande medan jag fortfarande arbetade heltid, men jag har mycket roligare nu!
 
Välkommen åter! Jag kommer i alla fall tillbaka!

Kommentarer
Postat av: Mia (livsnjutare)

haha... är du pensionär på heltid nu? Det är då tiden aldrig räcker till.

Ha så trevligt tills du återkommer till bloggen. ;-)

Svar: Mia,Nog kan man skratta, visst är jag pensionär och har FULLT upp eller lite till. Det jag uppskattar mycket, är att jag kan läsa hur länge jag vill om nätterna och sedan sova tills katten väcker mig och när hon har fått mat och sprungit ut somnar jag om.
Ha det bra!
Leontina

2016-03-20 @ 23:17:45
URL: http://miatankar.wordpress.com
Postat av: Ingrid

Då får jag önska dig Glad Påsk, ifall du inte kommer tillbaka förrän det är dags för helg!
Varm kram, Ingrid

Svar: Ingrid,Nu hoppas jag hinna skriva lite, så jag får "komma hem" från Barcelona någon gång. Vi hinner så mycket att jag måste dela upp det.
Jag önskat dig också en Glad Påsk!
Kram Susanne
Leontina

2016-03-21 @ 11:43:48
URL: http://stenstugu.com/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0