Att blogga

Måndagkväll, jag sitter här och knappar fram och tillbaka på datorn, som jag faktiskt kan hantera, men ändå inte begriper nu när jag gett mig in i en ny värld därinne i burken. Blogga........skriva kan jag väl, ibland väldigt mycket och inspirerande, ibland bara blaha. Jag försöker t ex förstå mig på alla funktioner i det här med att ha en blogg. Försöker är ordet, för inte tycker jag att jag lyckas med något av  allt jag trodde att jag lärde mig förra veckan! Ojojoj, det är väl bara att fortsätta så här, det brukar lösa sig så småningom.

Bilder blir det inte tal om riktigt än, men jag älskar att fotografera, så det kanske kommer det också så småningom. Nu håller jag på att försöka skriva en profil som ska föreställa mig, vet inte om det lyckas heller, men tro inte att jag sitter här och tjurar och surar  för det- nääää, det är inte min grej. Det ordnar sig,

Kommentarer
Postat av: Inga M

Verkar vara en bra början...



Det är lite kul att testa och leta sig fram också; vägen är mödan värd, eller hur var det man sa...

2008-10-14 @ 02:57:51
URL: http://inga.blogg.se/
Postat av: leontina

Inga, du skulle behöva vara här och lära upp mig lite. Jag har mer möglig hjärna än du = GLÖMT ALLT!

2008-10-14 @ 22:35:29
URL: http://leontina.blogg.se/
Postat av: Suss

Inga, Du anar inte vad jag sliter med att lära mig detta. Jag tror det blir roligt, men än så länge är det mest jobbigt. Skriva - helt okej, men jag vill så mycket mer! Dock, jag ger inte upp!

2008-10-16 @ 00:55:52
URL: http://leontina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0