Plocken

Nu är den här!

Nu är det bara skogen som fattas och den är inte här........

Lite knepigt blir det i det läget, men jag ska försöka komma till skogen när den nu inte kommer till mig!




I förrgår ringde jag 0470 - 92100 och pratade med konstruktören/leverantören och idag kom de. Sånt gillar jag.
Hans "Plocken" är tydligen mönsterskyddad, det följde med ett papper med en berättelse hur det gick till när han konstruerade den.

De kostar 159 kronor styck och köper man 3  är det portofritt. Det gjorde inte jag, med tanke på särbon som la sig med huvudet på stubben och somnade när han fick en i handen, då när vi fick låna grannens för att testa.

Köpte man 6 stycken betalar man bara för 5 + att det är portofritt.

Tur man får göra reklam på bloggen, det är "Plocken" värd ! !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0