Halsfluss mm

Nu är det verkligen mm som gäller -oj vad stora bokstäver det blev, kan bero på att jag är vänsterhänt ett tag framöver.

Jag ska fatta mig kort, jag bröt höger handled hemma i hallen idag på em o nu har jag kommit hem från sjukhuset med årets första paket - min högra hand/arm, fint inslagen i vitt.

Återkommer snart, jag har ett litet f.d. hål i "huvudet" också som är ihopsytt, men jag är vid relativt gott mod!

Hur kunde det bli så stora bokstäver? Det får jag aldrig när jag vill ha dem.

Slut för idag!


Kommentarer
Postat av: Christina

Men herrejesses!!!

Vad har hänt. Har du snubblat på kakdegen eller???

Är det på riktigt eller driver du med oss läsare???

Eftersom jag tror att det hänt något allvarligt blir jag så ledsen. Men, men... är det bara en handled så ordnar det sig. Man ska alltid träna sin "andra"hand så man kan skriva om detta inträffar.

Kram syster. Hör av dig om du behöver assistans av något slag. Är borta fram till lördag men sen ställer jag upp.

2009-12-21 @ 22:26:36
Postat av: acw

Snälla du, vad gjorde du? De flesta olyckorna sker ju i hemmet sägs det, men oj, du behövde väl inte finnas i den statistiken... Hål i huvudet?? Tur att du fixade så mycket med maten igår. Nu måste du ju ta det lugnt! Kram på dig

2009-12-21 @ 23:21:24
Postat av: Åsa

Nä din stackare... vad hände?? Hoppas du får en bra jul i alla fall utan allt för mycket smärta... Kram på dig!!!!

(kunde nästan ta av mig glasögonen tack vare de stora bokstäverna.....)

2009-12-21 @ 23:39:03
Postat av: Suss

Till alla, Återkommer imorgon med utförlig rapport. nu ska jag sova, inbillar jag mig i alla fall.

2009-12-22 @ 00:00:07
URL: http://leontina.blogg.se/
Postat av: Inga.M

Men snälla Suss, vad är detta??? Hur kunde Du halka så? Bruten handled och hål i huvudet också! Stackars Dig inför Din favvohögtid också. Nu får Du bara sitta där med armarna i kors och låta de andra jobba

2009-12-22 @ 02:25:59
URL: http://inga.blogg.se/
Postat av: Ragnvi

Men kära söta...vilken otur du har! Hoppas du får alla hjälp du behöver nu!

Styrkekramar!

Ragnvi

2009-12-22 @ 06:24:57
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: Through the light

Ta det lugnt med handen! Krya på dig!

2009-12-22 @ 15:32:54
URL: http://throughthelight.blogg.se/
Postat av: Suss

Alla, Tack för vänliga ord, jag är vid gott mod. Nu ska jag slå in de sista julklapparna med vänstern. Det blir som det blir! Ha det bra i halkan och var försiktiga!

2009-12-22 @ 18:20:14
URL: http://leontina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0