Lång dags färd mot natt

Det är inte mycket jag sett av mitt hem idag.

Jag for hemifrån 7.25 i morse och kom tillbaka 20.45 ungefär.

Vi har konferensdag på onsdagar och slutar inte förrän 16.30, sen skulle vi ha föräldramöte efter det, som började 18.00 och då var det ingen ide att åka hem. Bättre att ta vara på tiden och jobba undan lite sånt som liksom blivit över.

Nu är det gjort och jag är rejält trött. Det återstår bara ett moment innan jag ska lägga mig och det är bland det bästa jag vet.

KONSTÅKNING!



Det är sant, jag älskar konståkning och nu är det VM. Jag tänker vräka mig i soffan och hänga mitt sköna fårskinn över axlarna, dra över mig min underbara filt från hemslöjden i Mora och bara njuta. 

Efter det blir det omedelbart horisontalläge, det är helt säkert!


Kommentarer
Postat av: Inga M

Jag fixar inte att titta på konståkning. Sitter hela tiden och är rädd att de ska ramla och om de gör det så tycker jag såååååå synd om dem så mitt hjärta blöder! Hur fjompig får man bli???



Du fick i alla fall en helkväll förstår jag.

2009-03-26 @ 07:06:05
URL: http://inga.blogg.se/
Postat av: Suss

Inga, stackars dig som missar så mycket vackert.Det är dock många som tittar lite konstigt på mig när jag på fullaste allvar talar om att jag inte skämtar.

Efter den långa dagen låg jag helt passiv i soffan och bara lät dem piruettera (nyord) in i mitt medvetande.

Det fortsätter idag!

2009-03-26 @ 08:09:50
URL: http://leontina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0