Blogg med förhinder

Jag satt i godan ro vid 18-tiden och förberedde kvällens blogginlägg. Tänkte det skulle vara bra, innan det blir heltjockt och sirapssegt att få med något.

Då ringde telefonen!

Det var ordföranden i jazzklubben som undrade om jag ville ha min macka???

Jag var ett enda stort frågetecken, det var väl inget att fråga om, styrelsemötet var ju imorgon.



Fel, fel, fel, som de sa i "Fem myror är fler än fyra elefanter." De hade ändrat datum för mötet till ikväll. Jag var inte med på förra och hade missat det.

Istället för blogg blev det möte och snabba ryck iväg. De hade redan börjat. Jättetrevligt i och för sig, men tji hundar blev det ikväll.

"Skäll" om det inte känns bra, det kommer i alla fall att passa till morgondagens bilder.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0