Fiskrens

Helt utan vidare sprang jag på en ny butik på söder. Fiskrens design.

Genom skyltfönstret kunde jag skönja kort och det är jag svårt beroende av, trots att jag vid det här laget har minst 2 byrålådor fulla. Jajajaja, tjata inte, man kan ha värre laster och tvångs!

Fort in och där stod innehavaren som jag tror heter Petra.



Jag hade sett rätt, det var kort och vilka härliga sen. Mysiga djur som alla har olika karaktärer.



Jag hittade genast några favoriter, Fröken Flodin t ex, som liksom jag tycker det blir lite extra jobbigt när det blir för varmt med långbyxor och tröja på stranden, då när bikinin ska fram och den feta fronten är ett faktum.
Glenn är också väldigt söt i sin försynthet, samt Jeanette och Conny m fl. Man kan läsa om dem där det står "Om djuren."

De fanns som underlägg också och ...............



.............. små necessärer eller börsar eller vad man vill ha dem till.



Så fanns en baby- barnshop också. NEJ, man kan INTE köpa sig en bebis eller ett barn där, men en hel del ljuvligheter till det lilla livet man har i åtanke.




Det fanns en hel del andra produkter också och jag hoppade runt som en känguru därinne och fotograferade, allt medan jag pratade med Petra, om det nu var hon, vilket jag är ganska säker på.

Det var helt okej att jag skrev om hennes butik på bloggen och då ville hon att jag skulle nämna att hon har en webbshop också, alltså fiskrens design (länk högst upp.)

Förutom ett litet kort, bara ett enda, för jag behärskade mig, köpte jag en wettexduk.

Det fanns många att välja på där också!



Detta var bara första besöket, men absolut inte det sista, jättetrevlig affär!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Låter som en livsfarlig affär.... om man inte har tjock plånbok...

2009-09-28 @ 21:31:52
Postat av: Suss

Åsa, Du måste kolla in butiken, men hon talade om att hon säljer mer i webbshopen än på stan. Det kan jag lätt förstå. Ses imorgon, host, host!

2009-09-28 @ 21:56:20
URL: http://leontina.blogg.se/
Postat av: Ragnvi

Morning! Den affären missade jag!

Kramen!

Ragnvi

2009-09-29 @ 05:29:42
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: Suss

Ragnvi, Ta den nästa gång du är i närheten, den är värd ett besök, även om vissa saker var lite dyra.

2009-09-29 @ 08:51:03
URL: http://leontina.blogg.se/
Postat av: marma

Vilken kul butik!

Den ska jag uppsöka nästa gång jag är i din stad. Jag är nämligen också kort-freak!

Kramar/marma

2009-09-29 @ 16:31:04
URL: http://marmagda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0