Tiden flyger

Oj då och hoppsan, var det redan läggdags? Klockan slog 11 slag.

Det kan bero på att jag snart ska fylla lite jämna år, närmare bestämt bara 5 år kvar till den äkta pensionen.

Jag tänker fira det så mycket jag bara kan, man vet aldrig hur länge man orkar.

Sonen sitter "inaskad" i Västerbotten och kan inte ta sig hit. Vi sörjer kan jag lugnt säga, både han, hans käresta, jag och hans syster. Island i all ära, men var det tvunget att bli vulkanutbrott just nu?

Följaktligen växlade jag upp i 180 när jag kom hem idag, för nu uteblev proffshjälpen i köket och nu är det läggdags utan att jag fått skriva något här.

Nu är det i alla fall klarlagt varför jag kanske är frånvarande några dagar.

Lördag är den stora dagen, jag har ingen aning om hur många som kommer, men roligt ska det bli. Huset är inte stort, men ståplats, uterum och liten trädgårdsplätt finns. Två toaletter och ett antal sittplatser. Massor med ät- och drickbara saker, gott humör och ett stort hjärta!

Som sagt!

ROLIGT ska det bli! Kära dottern är inte så illa i köket hon heller!

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Stort Grattis lite i förskott! Hoppas dagen blir bra trots inaskades sonen! Tänk hur det kan bli...!

Har som vanligt njutit av dina foton...!

Kramen!

Ragnvi

2010-04-16 @ 06:57:45
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: Mia

Önskar dig ett härligt födelsedagsfirande! Jag förstår att du och jag har samma födelseår.. :-)

2010-04-16 @ 09:03:48
URL: http://miatankar.webblogg.se/
Postat av: Inger Maryissa

Så du fyller snart samma årtal som jag också gör om ett par månader.

Och jag har också bara 5 år till den äkta pensionen.



Säger stort Grattis på din födelsedag i förskott...

och önskar dig en riktigt trevlig dag, vilket du säkert får

Kram

2010-04-16 @ 16:41:20
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/
Postat av: Inga M

HIPP, HIPP HURRA HURRA HURRA HURRAAAAA!



Jag ville bara gratulera till födelsedagen! Visst är vi en bra årgång, föddda 1950, jämt och snyggt så där. Kan tänka mig att det bjuds mycket smarrigt hos Dig, kanske har Du bakat en tid?



Himla synd att inte sonen kunde komma, jag tycker att vulkanerna på Island är osolidariska. Men Du kommer alltid att minnas när det var ett stort vulkanutbrott, Du får ta det som en extra hyllning.



Att Du får en bra dag med många vänner hos Dig, det är jag övertygad om. Tur åtminstone att få ha sin jämna födelsedag på en lördag.



Ha det gott idag! Vi ses väl så småningom och kan fira varandra på något sätt.

2010-04-17 @ 04:37:27
URL: http://inga.blogg.se/
Postat av: Åsa

Grattis på födelsedagen! Vi ses på måndag kväll!



Kram

2010-04-17 @ 08:31:05
Postat av: Christina

Kära kusin.



Konstigt ,jag kände på mig att jag skulle kika in på din blogg idag.Då får jag veta att Du fyller ÅR!Stort,stort Grattis från oss och många kramar.

Christina ,Christer och Tempuz.

2010-04-17 @ 18:59:16
URL: http://tempus.doggyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0