Siden eller?


Visst ser de ut som de är gjorda av siden?




Jag tycker tulpanerna är otroligt vackra just när de börjar torka och förfalla. "De beter sig", brukar jag säga och det tilltalar mig.

När de är i det här stadiet brukar det vara dags att förnya. I år frossar jag verkligen i tulpaner, men det kanske beror på att jag tillbringat väldigt mycket tid inom hemmets väggar sen jag "kastade mig" i hallen före jul.

Idag hade Plantagen ett bra erbjudande om just tulpaner, så jag ska ge mig ut och skotta fram bilen i den mån jag kan skotta. Lite kan jag faktiskt och det känns otroligt bra.

Vi får se vad jag hittar, tänk om de har pellasticklingar........... Då blir det inte lätt!


Kommentarer
Postat av: britten sa....

ja jag håller verligen med dig.tulpaner är vackra ända fram till sopnedkastet..

2010-02-04 @ 15:39:13
URL: http://glitteroga.blogg.se/
Postat av: Suss

Britten, Jag tror många tycker som vi. Nu ska jag visa färskingarna på en bild i bloggen.

2010-02-04 @ 16:28:21
URL: http://leontina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0