Ojojoj,

Nu kom min käre granne och ville att vi skulle grilla med dem - ikväll också. Vi var där förra helgen och gjorde samma sak och för att citera honom: "Vad spelar det för roll?"

Nej, ingen roll alls, mer än att det är väldigt osvenskt att gå och äta hos samma personer om och om igen. De är så otroligt gästfria och jag bär över bröd när jag bakar och försöker bjuda igen, men tycker ändå att det alltid är vi som sitter hos dem.

Nu ska vi dit igen och min Islandsrapportering kommer möjligen lite senare ikväll (läs natt).

Jag ser att det ryker från deras grill, bäst jag masar mig ut och hjälper kärestan som kör högtryckstvätt på mina f.d. terracottafärgade plattor på baksidan, så vi blir färdiga i tid. Plattorna återfår sin ursprungsfärg efter att ha skiftat i grönt sen snön försvann.



Jag återkommer, men nu slutar jag upp med att säga när!!!!!

Trevlig fredag så länge!

Kommentarer
Postat av: Mia

Det ser verkligen mumsigt ut!

2010-06-24 @ 07:19:18
URL: http://miatankar.webblogg.se/
Postat av: Suss

Mia, Han är mästarnas mästare när det gäller att grilla, så vi tackar ofta ja när han frågar.

2010-06-24 @ 11:49:26
URL: http://leontina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0