Anrika kulor

Jullan och hennes sambo var här och åt förra helgen. Då fick jag en liten present när de kom. Hon hade varit på vår fantastiska 50- 60-talsbutik Kavalkad här i stan och fyndat.

Hon och jag var in där för ett tag sedan och jag tittade på gamla julkulor. Nu är jag dessutom väldigt förtjust i prickigt på allt möjligt och de hade ett antal sådana. Detta noterade hon och styrde stegen dit innan de kom hit. Hon bad även affärsinnehavarna att inte sälja några prickiga kulor till mig, om det nu var så att jag kom in i det ärendet före helgen.

Jag undrar hur de skulle ha kunnat hindra mig, om jag nu gått dit?

Här är de i alla fall och så snart de har fått nya upphängningsband är de redo för jultallen.



Det ser ut som det snöat på dem tycker jag!

Kommentarer
Postat av: heanku

Förstår att du gillar dem! De var riktigt fina. Var rädd om dem!

heanku

2011-12-20 @ 15:48:08
URL: http://www.heanku1.blogspot.com
Postat av: Herta

Vilka fina gamla kulor. Tänker på de som var mina och som gamle Findan lattjade med...frid vare med dem.

2011-12-20 @ 21:27:17
URL: http://www.hertabloggen.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0