Polly Rocks

                                KOLLA   KOLLA   KOLLA  KOLLA  !  !  !  !  !




(Den här stora bilden har jag lånat, för min påse var redan söndersliten.)


Man kan bli galen för mindre. Här håller jag på att trappa ner, ska försöka avhålla mig från godis ett tag och vad händer?

På bästa livsmedelsbutiken då i helgen när jag var på drift, hade de en ny sorts Polly!

VILKET SVEK!

Saltlakrits och citron är två av smakerna dessutom  =  Mina favoriter!
Tredje smaken är mjölkchoklad och de slank ner de också.

Jag köpte bums 2 påsar, delade med mig av båda, men åt säkert mest ändå.

Sedan köpte jag en till som jag inte öppnade. Fast igår gjorde jag det och idag är den slut. Erkännas bör att jag INTE delade med mig denna gång. Nu sitter jag här och är krasslig och har slut på Polly Rocks!

De är dessutom söta x 2! Både att se på och att äta!


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Du milde tid så godissugen jag blev!!

2011-10-13 @ 11:54:03
URL: http://stenstugu.com/wp
Postat av: Selma

Det låter spännande och värt att pröva.

2011-10-13 @ 12:45:45
URL: http://frunatmaken.wordpress.com
Postat av: heanku

Stackars dig, som afärerna bråkar med dig när du försöker hålla igen! hihi... nä, det är nog inte så farligt att slänga i en en hel påse Polly då och då. Och du rör ju på dig mycket, så njut bara.

heanku

2011-10-13 @ 14:20:20
URL: http://www.heanku1.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0