Klockkoppen

Här kommer svaret!

Det är klart det är min kärestas kopp - är man klockfantast så är man och det är han!

Det är dessutom inte bara en kopp med fat, utan en hel servis med 12 koppar, assietter, kaffekanna, gräddsnäcka och sockerskål.

Jag fyndade den på en loppis i Vasakyrkan för några år sedan och han blev jätteglad.



Jag tycker det är tur att smaken är delad, det är inte precis mitt förstahandsval. Jag föredrar min Dresden som jag fått i arv efter mina föräldrar.

Detta är en lånad bild!

Kommentarer
Postat av: Herta

I Vasakyrkan har jag aldrig varit på loppis. Däremot var jag där ibland, söndag fm under min studietid. Jag har ett speciellt minne därifrån, från damtoaletten. Kanske borde jag blogga om det någon gång.

2012-05-13 @ 17:07:40
URL: http://www.hertabloggen.blogg.se.
Postat av: Ingrid

Vilken tur att vi fick reda på vems den där fina koppen är!



Kram, Ingrid



2012-05-13 @ 18:43:29
URL: http://stenstugu.com/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0