Energi

JÄTTETRÖTT!
 
Det var jag när jag kom hem efter en lång dag. Jag for 7 imorse, det gör jag för all del varje dag, men idag kom jag inte hem förrän efter 18.00 Jag var tvungen att handla lite mat innan jag lämnade stan.
 
Så ringde söstra mi och jag intog horisontalläge när jag hörde att det var hon, för så trött var jag. Vi började prata om hur roligt vi haft i London och som de halvgalningar vi är, började vi planera för en ........ Englandsresa. London eller någon annanstans.
 
Det räckte för att ge mig energi så jag orkade göra ett ryck i bargarbranschen.
 
Här står de på gräddning i ugnen på vår nya exellenta spis.
 
 
Färdiga!
 
 
MUMS FILIBABBA!!!
 
24 hallongrottor och imorgon ska jag göra lika många till om bara söstra mi ringer igen och säger "England!"
 

Kommentarer
Postat av: Mia

Hallongrottorna är säkert goda... men sådant bakar jag aldrig numer... Jag fixar inte att ha sådant hemma utan att äta... Däremot har jag ingen längtan efter kakor när det inte finns hemma!

2012-11-20 @ 11:48:27
URL: http://miatankar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0