Julmarknader

Nu är det full fart på julmarknader både här och där och nog tycker jag det är lite väl tidigt, hur mycket julfantast jag än är.
Ändå bar det iväg till Hällabrottet redan förra helgen, vi hade ett "måsteärende" dit, så det var bara att tvinga på sig lite julkänsla.
 
Inte var det så värst jullikt utomhus. Ingen snö (tack och lov för min personliga del) och + 8 grader.
 
 
 
Inomhus var det lite mera jul. Det fanns diverse lotterier och försäljare av tänkbara julklappar.
 
Riktigt fina tyckte jag att alla de olika kransarna var.
 
 
Jag hade sånär köpt den här för bara 90 kronor, när jag kom att tänka på mitt röda halmhjärta. Det ska jag nog hinna hitta innan det är försent, för tänk så fint det blir på vår mörkbruna dörr.
 
 
Det gäller bara att komma underfund med var den jullådan är, nu när det inte står i källaren inne i stan längre. Lyckas jag inte med det är så julmarknad i Wadköping varenda söndag nu fram till jul, så det ordnar sig.
Dessutom, trots att det är ganska kaotiskt på vissa ställen här fortfarande, tror jag att jag vet var hjärtat finns.

Kommentarer
Postat av: Eleonoraa

Hej vännen och tack för din titt-in hos mig.Jag skrev ett långt svar till dig igår men det bara försvann och då gitte jag inte skriva nytt. Få se om det lyckas bättre idag.

Så trevliga resor du och din syster gör. Jag läser ofta din blogg men kanske inte alltid svarar. Vilken lycka att ni har varandra att resa med.! Önskar jag hade likadant.

Kransarna du visar är fina och hittar du reda på din halmkrans, så kommer det att bli fint på den bruna dörren.

Ha en god vecka. Kram från Eleonora

2012-11-27 @ 11:04:10
URL: http://konvaljen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0