Störningar i bloggandet

Bäst som jag sitter och skriver om den lilla konstrundan, blev jag störd.
 
Vi har ett fönster en bit bakom datorn, så vi kan titta rakt ut mot vägen utanför huset. Där kommer sällan någon, för det bor bara en till bofast person bortom vårt hus och hon var det inte .
 
På en av gärdsgårdsstolparna slog det sig ner en fågel. Jag ryckte åt mig kameran, men hann inte med, så jag tassade efter åt det hållet den försvunnit, fast inomhus.
 
Där var den. Det var talgbollarna som var intressanta.
 
 
För en kort stund kände jag mig som en riktigt ornitolog.

Kommentarer
Postat av: Herta

Det hörs som om ni har det riktigt riktigt bra där ni bor.

2012-10-14 @ 17:19:47
URL: http://www.hertabloggen.blogg.se
Postat av: Inger Maryissa

Så mysigt med den söta Hackspetten
de är ju så speciella och roliga fåglar.
kram och ha en fin fortsatt vecka

2012-10-15 @ 16:29:42
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0