Åter från yttre rymden....

...... eller vart det nu var Blogg.se hade skickat mig. Jag tror jag "försvann" för att jag tvingades byta e-mailadress när jag flyttade. Visserligen mailade jag och frågade hur jag skulle göra och gjorde också som svaret jag fick. Till min glädje fungerade det, för att sedan ta abrupt slut.
 
PANIK, var vad jag kände, jag som just kommit igång igen efter denna sommar som varit fylld av arbete istället för vila och avakand av ork att hålla igång bloggen.
 
Nu hoppas jag att det inte krånglar mera och bloggen har onekligen fått ett nytt utseende och är förhoppningsvis lite mer funktionell .
 
För att det inte ska bli bara text, kan jag lägga in jordgubben som skulle varit med i ett mycket tidigare inlägg, innan jag "togs bort". Den såg ut som ett litet hjärta, tyckte jag och smakade himmelskt.
HU, så länge det dröjer innan jag får äta jordgubbar varje dag igen.
 
 
Då återkommer jag inom kort! Eller hur Blogg.se?

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Nytt försök att kommentera i din blogg!
Jag hoppas att blogg.se sköter sig den här gången för när jag var här förut gick det inte att lämna någon kommentar.
Kram, Ingrid

2012-09-06 @ 22:45:01
URL: http://stenstugu.com/wp
Postat av: Inga M

Bra att du är ¨på banan igen! Jag antar att ni börjar bli inflyttade och klara i huset nu. Ska bli spännande att se det i sinom tid.

Blogg.se har krånglat rejält någon dag. Det har varit svårt att komma in på bloggar och att kommentera. Nu när det enligt info ska vara driftstörningar så verkar allt fungera normalt !

Ha en trevlig helg!

2012-09-07 @ 05:53:16
URL: http://inga.blogg.se
Postat av: Mia

Gott att se att du är med oss i cybervärlden igen... :-)

2012-09-07 @ 11:52:24
URL: http://miatankar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0