Rättelse!

Bäste bror, 
Jag ber om ursäkt och alla mina bloggläsare ska veta, att det var inte en sådan bilbarnstol äldsta barnet satt i, inte det yngsta heller.
 
Jag minns förmodligen något annat barn som suttit i en liknande - OBS liknande stol. Inte spelar det så stor roll heller, inget farligt hände någonsin, oavsett stol, men rätt ska vara rätt och nu är det det!
 
Idag har jag ägnat mig åt husligt arbete, efter det vanliga arbetet och nu äntligen är det läggdags. Imorgon ska jag visa lite bilder, men det blir ett sent blogginlägg. Jag är nog inte hemma förrän runt 21-tiden.
 
Det är mycket nu! God Natt!
 
 

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Mina äldsta barn, födda 61 o 63 satt i en sån där barnbilstol och det kändes väldigt modernt och säkert. ;)

Kram, Ingrid

2013-08-22 @ 09:20:35
URL: http://stenstugu.com/wp
Postat av: Brorsdotterns pappa

Däremot satt du och jag i en snarlik trådlik stol bakpå faderns cykel. Den stolen var livsfarlig. Minns att jag fick in foten i ekrarna en gång. Det gjorde ont.

2013-08-22 @ 21:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0