Gammal bekant

Nej, det är inte någon person jag syftar på, det är en välanvänd bekant från köket!
 
Jag har inte bakat muffins på länge, jag menar sådana där stora som jag gjorde väldigt ofta för ett par, tre år sedan. Det var så bra eftersom de var så stora, för det räckte med en sådan om man fikade, eller fick oväntat besök.  
När jag letade efter något annat stod muffinsplåten bara där i ett skåp och visst minns jag att jag packade ner den när jag flyttade.
 
Jag fick oväntad inspiration och här är resutltatet.
 
 
Jag proppade i massor med choklad - mörk och vit och de är såååååå goda!

Kommentarer
Postat av: Ingrid

De ser verkligen läckra ut. Jag ska ta och skaffa mig en muffinsplåt, för det är jättegott att göra både kakmuffins och matmuffins. Jag har ett recept med lax som är jättegott.

Kram, Ingrid

2013-02-17 @ 15:27:24
URL: http://stenstugu.com/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0