Kan det vara allergi?

Jag tänker inte blogga alls idag, men känner att jag borde förklara mig, varför jag inte tänker skriva.
 
Jag funderar på om jag blivit allergisk?
 
Det är inte så allvarligt som det låter och jag tror inte man kan bli allergisk mot det jag avser, men jag somnar inte när jag vill och börjar tro att jag är allergisk mot sömn......
 
Jag har aldrig behövt sova mer än 6 timmar för att vara fullt fungerande. De senaste 3 nätterna har jag sovit sammanlagt 12 timmar, den senaste endast 3. Jag fick t o m höra av arbetskamrater, att det syntes på ögonen att jag var trött, för TRÖTT det är jag och inatt utgår jag från att jag somnar när jag släcker sänglampan.
 
Gör jag inte det, kanske jag måste överväga allergi?
 
Bloggar gör jag i alla händelser inte, för jag orkar inte idag, men imorgon, då kommer jag igen med nya, friska, utsövda tag, lita på det!!!!
 
Snart läggdags!
 

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Det är ju tur att du tar ditt förnuft tillfånga och inte bloggar när du är så trött!

Tänk om det är datorn du är allergisk mot? Måtte man inte få en sån allergi, för då vet jag inte vad jag gjorde....

Sov gott!
Kram, Ingrid

2013-01-09 @ 19:17:52
URL: http://stenstugu.com/wp
Postat av: AnnaKK

Hoppas du sov bättre under natten som var? :-) Det är verkligen skitjobbigt att inte kunna sova när man vill - speciellt om man verkligen behöver sova, för att orka med ett jobb tex. :-( Periodvis vaknar jag mitt i natten av ingen anledning alls, och sen kan det ta både en och två och ibland t o m tre timmar innan jag äntligen lyckas somna om igen. Blä...

2013-01-10 @ 17:40:29
URL: http://annakk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0