Bästa besöket

Kära dotter och Otto har inte varit här på länge, vi missade nämligen förra fredagens mamma&barndag, så jag hade svår abstinens. De kom i helgen och det var som vanligt helt underbart!
 
Mormor hade köpt en present - ovanligt ELLER?
 
 
För första gången var Otto intresserad av paketet, som jag bara hade lagt ett silkespapper om.
 
 
Att han fick en ljuvlig glassbody, var han däremot inte ett dugg intresserad av, men hans moders TJUT fick honom att spärra upp ögonen, för hon blev väldigt glad.
 
 
 
Lite mat och vila vaken på uterummet var toppen! Han är den ljuvligaste lilla pojke som finns på denna jord och jag är inte ett dugg partiskt! För så är det bara!!!!!!!
 

Kommentarer
Postat av: Mia

Litet fel har du allt... det finns en ännu ljuvligare lillkille! Han bor i Jönköping och är MITT barnbarn... så det så.... Men se´n kommer säkert Otto, det kan jag instämma i.... ;-)

Kram!

2013-06-10 @ 21:23:29
URL: http://miatankar.wordpress.com
Postat av: Inga M

Så fin är han och glad ser han ut! Är han lik sin mamma när hon var liten? Du måste ha massor av kort från den tiden.

2013-06-11 @ 07:30:44
URL: http://inga.blogg.se
Postat av: Eleonora

Men vilket gulle-hjärta du har. Jag skulle också bli alldeles till mig av att få rå om en så gossig liten baby igen. Det är några år sedan för mig. Den äldsta är 20 och den yngsta är 7 - ruskiga tanke, det är kanske dags för barnbarnsbarn???

Njut - åren går så ofantligt fort!

2013-06-11 @ 13:03:22
URL: http://konvaljen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0