Vaccum

Nu känns det som jag sitter i en bubbla och funderar över vad jag bloggade om innan Rom! Jag har precis som mina resedamer gjort om alltihopa en gång till och det behövdes verkligen med tanke på hur mycket vi upplevde.
 
Rom är den eviga staden, så är det bara och tack och lov för mynten vi offrade i Fontana di Trevi. Nu är vi garanterade att komma tillbaka!!!!!
 
Idag ska jag "resa" igen, jag ska till Hallsberg!!! Det kanske blir ett inlägg från den resan också, men definitivt inte någon resedagbok.
 
Hoppas du får en skön, solig, varm, vilsam och njutbar 1 maj! 

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Välkommen tillbaka till verkligheten!
Nog hittar du väl något att blogga om - Hallsberg är väl inte det sämsta.
Ha en fin dag!
Kram,Ingrid

2013-05-01 @ 14:35:14
URL: http://stenstugu.com/wp
Postat av: Inga M

Så nu är det alltså slut på romresan! Jag har rekommenderat besök här från min blogg i ett inlägg. Några hade förstås redan besökt dig, Herta till exempel.
Gärna ett fylligt bloggreportage från Hallsberg!

2013-05-01 @ 16:52:08
URL: http://inga.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0