Ahtikatten passar på

Nu är det höst och jag begriper mig inte på vårt värmesystem. Vi har bytt en massa som har med jordvärmen att göra och det är förmodligen inte injusterat som det ska. Service ska komma, men fram till dess FRYSER jag.
 
Tack och lov för Monica som har försett mig med ett par varma ullsjalar. Att de är jättefina gör det hela ännu ljuvligare och jag älskar att svepa om mig den största och få tillbaka värmen i kroppen, sedan kan jag lägga av den ett tag för de är onekligen lätta att ta på och av. 
 
Vi är fler som gillar sjalarna, för sist när jag skulle ta på mig den igen, var den redan "bokad".
 
 
Ignorera mera, ser hon ut som och för att göra det hela lite svårare och få behålla den, tar hon till stora charmoffensiven.
 
 
Hur söt får man vara? Inte flyttade jag på henne, jag tog en annan sjal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0